Minä uskon

Prikipuisto (kuva: fanniilo)

[ Prikipuisto:  http://www.oulu.ouka.fi/tekninen/toppilansaari/prikipuisto/index.htm ]


Minä uskon
aamujen valoon,
ihmisen syliin
ja rakkauden hitauteen.
Minä uskon rakkauteen
joka kulkee etanan lailla:
ei yhden sydämen poikki
yhdessä elämässä loiki.

Minä uskon
etanan nopeuteen,
sylien syvyyksiin,
ja alati kiihkeisiin silmiin
joista aamut juovat
kaiken valonsa.

Minä uskon rakkauden hitauteen.
Minä uskon.
- Tommy Tabermann -

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Voi että kaunista !
Saanko kopierata ja laittaa sivulleni?
Odotan juuri kirja "sulivoi"
lainaan sen nimittäin ensin ja sitten jos tykkään kirjasta niin ostan.
Minulla kun ei ole sitä vehjettä millä kuunnella...hihiii! Poikani lupasi että mentäis ostamaan yhdessä, juu-juu. Siihen se jäi.
Otin juuri yhteyttä Islantiin, arvaa -13 ja lunta,hui.
Kuinkas teillä?
Hyvät syksyn olot......ja omenan tuoksut Sinulle.
m a k i
Fanniilo sanoi…
Kiitos kommenteistasi Maki!
...täälläkin syksyinen raikkaus ja ruskaakin vielä. Kaunista.

Sitten noista runoista...

Tommy Tabermanin sivuilla joku kysyi Tommylta saako hänen runojaan kopioida ja vastaus oli myönteinen. Sillä peusteella olen itsekin niitä käyttänyt.

Tässä kysymys ja vastaus:
"Päivi: Onko luvallista käyttää runojasi omassa blogissani? Ne ovat erittäin kauniita ja koskettavia, jotka saan perjantaisin sähköpostiini. Haluaisin, että lukijanikin saisivat niistä nauttia.

Tommy: Kunhan et myy mitään niillä."

http://www.tommytabermann.net/
david santos sanoi…
Beautiful!!!
Excellent picture and pretty colors! Congrats!!!
Anonyymi sanoi…
Thank You, David!
That park is au naturel and it located near by my home.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kahlil Gibran

Apilat ja uskomukset

Kuukausilorut