Sateinen ja lämmin tammikuu

Tänä talvena ei lumi ole pysyn maassa monta päivää.


Maisema näyttää taas tällaiselta .

Toppilansalmi 19.1 2008


... kotipiha ...


Rohkeita vai tyhmänrohkeita pilkkimiehiä ?

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Moi sun kanssas .
Toivottavasti vielä on loma muistot jäljellä arki päivien ilona.
Olen myös ollut lomalla "lämpimässä". Las Palmasilla.
Täälläkin on vain sateista, siis Göteborgissa, raakaa ja kylmää. Hyi olkonn.
Olen lopettanut blogi touhut.
Olen säästänyt sinun ja muutaman muun osoitteet ,jotta voin käydä tervehtimässä ja nähdä tapahtumia.
Toivotan Sinulle hyvää jatkoa ja iloista elämän halua.
Olen säästänyt minun vanhan osoitteeni, kun en pääse muuten muitten blogeille.
Terveisiin m a k i
Fanniilo sanoi…
Hei Maki!
Kiitos viestistäsi.
Miksi ihmeessä lopettaisit bloggaamisen?
Ei siitä stressiä kannata ottaa, mutta mukavahan sinne silti on kirjoitella silloin tällöin.

Bloggaaminen on hyvä tapa purkaa tuntojaa, parempi kuin jos kirjoittelisit vain pöytälaatikkoon. Aina niitä lukijoita riittää, vaikka eivät kommenttiaan jättäisikään.

Sorry!
Minäkin kävin kiireisesti sivuillasi, mutta en ole 'ehtinyt' kommentoimaan, kun olen muuttopuuhissa.

Näin sen kyselyn jossa harkitsit bloggaamisen lopettamista, mutta en ottanut sitä tosissani.

Tiesin myös, että olit lomalla ... mukavaa vaihtelua arkeen, eikös?

Älä ihmeessä lopeta!

Aurinkoista kevään odotusta ja terveisiä täältä Oulusta.

ps. lähetin sinulle myös sp-viestin, mutta epäilen ettei se tullut perille?
Anonyymi sanoi…
Hei Fanniilo!
Voitko hyvin ja kyllä oli ihanaa kun vastasit , tosi ihanaa, ja tarkoitan vakavasti.
Mihin muutat? Oletko blogganut? Kerro!
Minkä takia lopetin, kerronpa: oli liian kovat vaatimukset itselläni, stressi ajan kulumisesta, jolloin olisin halunut tehdä mukamas muuta ja että minun blogi ei ehkä kiinnostanut muita ja että en tiedä haluanko ainoastaan kirjoittaa ,,,,niin,millä kielellä.
Koska haluaisin pitää yhteyttä suomeksi, mutta kun arki-päivä on ruotsiksi niin ei ehkä suomalaiset yhteydet ymmärrä mistä puhun. SIIS, se vie aikaa olla molemmilla puolilla. Ymmärrätkö ajatukseni?
Hatuttaa niin.
Sitten rupesi syhymään.....että nyt sitten yritän pitää välimatkan vaatimuksieni kanssa.
Meillä on ja ei ole kevään touhua,,,,hmmmmmm, no en tiedä, muilla ehkä, ei minulla viellä.SP touhut on ollut hämässä, en tiedä missä vika? Mieheni osoite toimii mutt` ei miu!
Pidetään yhteyttä kuitenki!
Halit m a k i
Unohdin : KIITOS,positiivareista. Käyn katsomassa ja lenkkaan sivulleni, OK?

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kahlil Gibran

Apilat ja uskomukset

Kuukausilorut